Hej allesammen :d

Jeg hedder Capperr1, og er spiller på serverens kitpvp. Jeg har spillet på serverens kitpvp i en længere periode, og jeg har oplevet udskiftning af diverse maps, samt haft indblik i mange af spillernes meninger om de forskellige maps. Jeg har i tråden her taget udgangspunkt i, hvad jeg tror (udfra mine erfaringer) kan gøre serveren mere underholdende i længere perioder på serveren, og gøre kitpvpen et federe sted at være!

Jeg har lige et par indledende linjer til dem, som måske ikke bruger så meget tid på kitpvp serveren.

De spillere som bruger / har brugt meget af deres tid på kitpvpen har med garanti hørt om “buff fights”. Buff fights består af to såkaldte “armys” som kæmper om hvem der “ejer” arenaen. Spillerne køber de såkaldte “buffs”, hvilket er effekter der eksempelvis gør en stærkere, hurtigere mere regenerende etc. Kampene kan have forskellige varigheder, og er for det meste meget intense. Under kampene bliver der benyttet “Bowboosting” hvilket i realiteten blot er at skyde sig selv længere frem af. Du kan bruge “Bowboosting” til at både flygte, men også at jage spillere. Maps der er gode til “bowboosting” et forholdsvis åbne maps, hvor der kan flyttes eller jages uden tusindevis af forhindringer i vejen. I de såkaldte “buff fights” skal der bl.a. skiftes ødelagt “gear” hvilket for det meste gøres i en lille sø.

God stemning blandt spillerne.
Der har været en del maps på freakyville kitpvp. Det mest bemærkelsesværdige for mig, har været dette map (billede af map er vedhæftet nederst i tråden), hvor jeg har oplevet en intens og god stemning blandt spillerne. Grunden til det er, at mappet er åbent, men alligevel har hældninger forskellige steder, hvilket giver et fedt twist, så der også er lidt sværhed. I mappet indgår der en lille dam, hvor der kan skiftes “gear” og som også kan bruges til at regenerere i de store kampe.

Nye spillere på serveren
For de nye spillere på serverens kitpvp er det forholdsvis svært, at forstå hvordan tingene fungerer. Nye spillere hopper ofte ned i den store arena, hvor de absolut ingen chance har. Jeg tror at en “mulig” løsning på at nye spillere ville kunne forstå de forskellige ting var en guide. Jeg har ikke undersøgt om der rent faktisk er en guide her på forum, men det bliver der i hvert fald ikke henvist til på serveren. Jeg tror at en guide ville give de nye spillere en hjælpende hånd på vej i mod at blive “god” på serveren.

Derudover så er “nobuff arenaen” et rigtig godt koncept, og giver nye en chance for at kæmpe, uden at blive kylet væk.

Hvad ville kunne få DIG til, at bruge din tid mere på kitpvp serveren, hvad synes DU der er godt og dårligt. Skriv det gerne nedenunder.

Vedhæftet video, hvor du ser map.
https://www.youtube.com/watch?v=GxmgKCz-tHk&t=11s

Håber at der er nogen der vil komme med deres mening til dette. Hvis du har yderligere spørgsmål, så er du mere end velkommen til at spørge nedenfor.