Dit rigtige fornavn: morten

Dit Minecraft navn: Banan_gaming

Din alder 14:

Kan du sidde med på discord og har du en mic: jeg kan godt være på discord jeg er på freakyville være dag jeg har også en god mic

Bruger du Facebook (vi har en staff-gruppe): nej har desværre ikk facebook jeg håber ikk den gør noget

Du kan ikke være en del af staff på en anden server, kan du acceptere dette?: jeg er ikk staff på nogen server fordi jeg vil være staffe på jeres server fordi den er en god server

Hvilken server ansøger du om hjælper på (Vælg MAX 2 og KUN hvis du er aktiv på begge (du kan IKKE vælge Normal Prison!)): jeg vil være hjælper på op prison og jeg vil også være hjælper på friheden fordi friheden er en god server og op prison kan jeg god li at spille på op prison server og så fordi op prison er en god server

Uddybende spørgsmål
Hvor længe har du været en del af/spillet på Freakyville: 2 år

Hvorfor og hvor spiller du på Freakyville: jeg spille på friheden og jeg spille på op prison fordi jeg spille på friheden er fordi friheden er en god server og fordi jeg spille på op prison er fordi den bare er god
Hvor mange timer om ugen spiller du på Freakyville? 30
Hvorfor skal vi vælge dig, i stedet for én af de 500 andre der ansøger? fordi jeg er god til at hjælper andre flok og jeg er sød at snakke med og jeg gør flok glad

Har du forstået, at du IKKE skal spørge til din ansøgning og hvis du gør, bliver den afvist?
Svar ja

Andet vi bør vide?
Evt. nej