Hej og velkommen til denne ansøgning!

Lige til at starte ud med, skriver jeg lige hvilke servere jeg har købt på ranks på!

- Towny: Legend, 379kr (Ved ikke om den gælder, da Towny serveren er nede)
- Nprison: Madchemist, 259kr
- Skyblock: Legend, 379kr
Det giver en pris på 1017kr, hvilket er over de 800kr

Dit Minecraft navn:
- Mit minecraft navn er BangSki. Har før hen heddet Kagemanden12345

Har du nogle smurfs? Hvis ja, hvad hedder de så:
- Jeg har 1 smurf med følgende navn:
oBamsE

Din alder:
- Jeg er 15 år, bliver 16 her til sommer. Jeg føler selv jeg er moden, og kan opfører mig ordentligt.

Hvor længe har du været en del af/spillet på Freakyville?
- Jeg ved ikke hvor langtid jeg har spillet på Freakyville, men kan se på forum, at der blev lagt et opslag op af mig i 2015. Så vil nok sige jeg har været en del af Freakyville i 4 år!

Har du tidligere været bannet fra Freakyville?
- Ja, det har jeg. I 2015. Jeg gjorde noget rigtig dumt. Jeg hackede ikke, men jeg brugte ikke rigtig min hjerne dengang. Jeg har efterhånden lært min fejl, og gør det selvfølgelig ikke igen. Jeg har lige tjekket efter igen d. 20/4 2019, og kan se at jeg har fået ban d. 6/1 2018, så jeg har desværre været bannet for hack, hvilket jeg fortryder nu, men har lært af min lektie!

Hvorfor bør vi whiteliste dig?
- I skal whiteliste mig, fordi jeg har ledt efter en god SMP i rigtig langtid, og det er ikke noget man ser så ofte mere i Danmark. Jeg vil gerne ind og spille med de andre, danne et bånd med dem, blive gode venner med dem. Jeg har erfaringer med SMP, og kan hjælpe de fleste derinde, hvis de har brug for hjælp. Jeg følger reglerne 100%, og ikke ødelægger det for andre.

Er du klar over hvad konsekvenserne er, hvis du bryder en af Freakynillas regler?
- Ja, det er jeg.

Det var min ansøgning, håber i kunne lide den, og glæder mig til at høre fra jer!

-BangSki